Minőségpolitika

A Soloron 40 Zrt. vallja, hogy egy szolgáltatás akkor hiteles, ha saját maga is a legkorszerűbb normákon alapul és fejlődik, ezért teljesítettük az MSZ EN ISO 9001:2015-ös európai minőségnormák elvárásainak való megfelelést, ami az alábbiak megvalósítását jelenti:
  • Kiemelt figyelmet fordítunk ügyfeleink elégedettségének biztosítására, mind az előzetes ügyfél-tájékoztatás, mind a szolgáltatás folyamán.
  • Szolgáltatásainkat mindig az aktuális és környezetünkben leginkább jelenlévő igényeknek megfelelően alakítjuk ki.
  • Fokozott figyelmet fordítunk a munkatársak kiválasztására: minden egyes jelölttel előzetes elbeszélgetést folytatunk, tájékozódunk felőle és próbamunkát végeztetünk velük.
  • Minden ügyfél véleményét megkérdezzük a szolgáltatásra vonatkozó elégedettségéről, és véleményüket felhasználjuk a szolgáltatás minőségének fejlesztésére.
  • Az eszközbeszerzés során a szolgáltatási célokat és a minél magasabb minőséget tartjuk szem előtt.
  • Szolgáltatásunkat szigorú szabályrendszerrel működtetjük, valamint fokozott figyelmet fordítunk a vonatkozó jogszabályok betartására.
  • Szolgáltatásunk minőségét állandóan figyelemmel kísérjük.
  • A magas tudásszint elérése érdekében saját munkatársainkat is folyamatosan képezzük, így mindig biztosítjuk minőségi tevékenységüket, melyek elérését a pontos célkitűzések, a rendszeres értékelések és visszacsatolások támogatják. Ez biztosíték üzletfeleink számára, hogy mindig a legjobb szolgáltatással állunk rendelkezésre.
Tevékenységünknek elsődleges célja az, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek a szolgáltatásainkkal. Ezt két fő cél segítségével kívánjuk elérni:
  • a vevők számára megbízható és biztonságos partner legyünk, és
  • a vevők részére tartós, jó minőségű megoldásokat szállítsunk.

Ennek elérése érdekében a törekszünk arra, hogy:

  • A vállalatunk működésének biztonságát minél magasabban szinten tartsa, különös tekintettel az általános értelemben vett információ biztonságára.
  • A vállalatunk az ügyfelek igényeinek, lehetőségeinek és környezetének minél alaposabb figyelembevételével alakítsa ki javaslatát az alkalmazható megoldások részleteivel kapcsolatban.
  • Az információbiztonság és szolgáltatásirányítás célja a társaság tevékenysége során bekövetkező biztonsági incidensek okozta károk csökkentése és megelőzése, valamint az üzletfolytonosság biztosítása.
    Ezért fontos, hogy az információt veszélyeztető kockázatokat folyamatosan kezeljük. Ehhez azonosítottuk a veszélyeztetett információs vagyont, meghatároztuk a kockázatokat és a maradványkockázatok szintjét, amit a védelmi intézkedések megvalósításával biztosítottunk. A kockázatok kezelését a cég folyamatosan végzi.
  • A cégvezetésünk fontosnak tartja továbbá, hogy vállalatunk maradéktalanul megfeleljen a hatályos jogszabályi, szabványi követelményeknek, valamint a vállalt vevői követelményeknek.
  • Az információbiztonsági és szolgáltatásirányítási irányelveit a vállalatunk egészére nézve fogalmaztuk meg.